REGULAMIN PROGRAMU LOJALNOŚCIOWEGO MNIAMI ICE CREAM
1. Postanowienia ogólne
1. Organizatorem programu lojalnościowego (dalej również: „akcji”) jest Dolci Sapori spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Nowych Babicach, wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIV Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod nr KRS 0000858057, zwana dalej „Organizatorem”, będąca właścicielem punktów sprzedaży wyrobów gastronomicznych MNIAMI ICE CREAM.
2. Adres organizatora: ul. Ogrodnicza 72, 05-083 Babice Nowe.
3. Regulamin programu lojalnościowego jest dostępny w na stronie internetowej Organizatora: franczyzaicecream.pl
2. Cele
Celem programu jest zachęcenie klientów do dokonywania zakupów w punktach sprzedaży wyrobów gastronomicznych. Dzięki zdobytej określonej ilości pieczątek i według poniższych zasad Uczestnik akcji będzie mógł otrzymać nagrodę.
3. Warunki uczestnictwa
1. Uczestnikiem programu lojalnościowego może być osoba posiadająca kartę do zbierania pieczątek(dalej jako „Uczestnik”).
2. W programie lojalnościowym nie mogą brać udziału pracownicy punktów MNIAMI ICE CREAM, franczyzobiorcy, oraz ich pracownicy.
3. Udział w programie lojalnościowym jest dobrowolny.
4. Czas trwania
Akcja rozpoczyna się z dniem otwarcia każdego punktu sprzedażowego wyrobów gastronomicznych i trwa do odwołania.
5. Karta biorąca udział w programie
1. Karty biorące udział w programie (dalej jako: „Karty”), będą udostępniane dla klientów w punktach MNIAMI ICE CREAM do samodzielnego odebrania przy kasie lub wydane na prośbę klienta przez Sprzedawcę punktu MNIAMI ICE CREAM. Wzór Karty jest dostępny w Załączniku nr 1.
2. Karty biorące udział w programie to: karty do zbierania pieczątek za zakup lodów rzemieślniczych, uprawniające do odbioru nagrody wskazanej na karcie zgodnie z załącznikiem nr 1, karty do zbierania pieczątek za zakup świderków uprawniające do odbioru nagrody wskazanej na karcie zgodnie z załącznikiem nr 1.
3. Karta nie zawiera danych osobowych Uczestnika, a samo jej okazanie w formie fizycznej uprawnia Uczestnika do uzyskania pieczątki, z zastrzeżeniem punktu 6 niniejszego Regulaminu oraz do odbioru Nagrody.
4. Okazanie Karty w innej formie niż fizycznej, w tym w formie elektronicznej lub w formie zdjęcia, nie uprawnia Uczestnika do uzyskania pieczątki ani do odbioru nagrody.
5. Okazanie dwóch lub większej ilości Kart, wypełnionych pieczątkami częściowo, nawet w przypadku gdy sumując pieczątki, liczba pieczątek wynosiłaby 9, nie uprawnia Uczestnika do odbioru nagrody.
6. Z tytułu zgubienia, utraty lub zniszczenia Karty, Organizator nie ponosi odpowiedzialności. Na żądanie Uczestnika, pracownik punktu MNIAMI ICE CREAM, może wymienić Kartę zniszczoną, przenosząc pieczątki, w liczbie odpowiadającej Karcie zniszczonej. Pracownik przenosi tylko taką liczbę pieczątek, które można w sposób niebudzący wątpliwości odczytać z Karty zniszczonej.
7. Organizator oraz pracownicy punktów MNIAMI ICE CREAM, nie są zobowiązani do weryfikacji własności Karty. Samo jej okazanie uprawnia do odbioru pieczątki oraz nagrody, z zastrzeżeniem warunków określonych w Regulaminie.
6. Zasady programu
1. Program lojalnościowy polega na zbieraniu przez Uczestników punktów, w postaci pieczątek na Karcie. Zbieranie pieczątek trwa od dnia otwarcia każdego punktu sprzedaży wyrobów gastronomicznych MNIAMI ICE CREAM do czasu zakończenia programu. Wzór pieczątki przybijanej przez sprzedawcę na karcie dostępny jest w Załączniku nr 1.
2. Do programu lojalnościowego może przystąpić każdy, kto zrobi zakupy w punktach gastronomicznych MNIAMI ICE CREAM, przy zakupie wyrobu z kategorii lody rzemieślnicze lub lody świderki (dalej jako „Deser”), niezależnie od kwoty Deseru.
3. Pieczątka za zakup lodów rzemieślniczych, może zostać umieszczona jedynie na karcie uprawniającej do odbioru lodów rzemieślniczych jako nagrody. Pieczątka za zakup świderków może zostać umieszczona jedynie na karcie uprawniającej do odbioru świderka jako nagrody.
4. Uczestnik biorąc udział w programie lojalnościowym, zobowiązuje się do zbierania pieczątek, w jednym, oznaczonym punkcie gastronomicznym, w którym następnie będzie mógł odebrać nagrodę (dalej jako: „Wybrany Punkt MNIAMI ICE CREAM”). Uczestnik nie może przedstawiać karty do podbicia w innych punktach niż Wybranym Punkcie MNIAMI ICE CREAM.
5. Pieczątki przyznawane będą według poniższych zasad:
a) Przy zakupie Deseru uczestnik programu otrzyma jedną pieczątkę z logo MNIAMI ICE CREAM wbijaną na Karcie, która dostępna będzie w punktach gastronomicznych MNIAMI ICE CREAM.
b) Jednoczesny zakup większej ilości Deserów, nie uprawnia Uczestnika do otrzymania większej ilości pieczątek.
c) Kartę należy okazać przy kasie, przed dokonaniem płatności. Uczestnik programu samodzielnie okazuje Kartę do podbicia. Sprzedawca nie ma obowiązku przypominania Uczestnikowi o przysługującej pieczątce.
d) Pieczątki przystawia sprzedawca, po zakończeniu zakupów, przed opłaceniu ich oraz przed wydaniem paragonu. Pieczątka może zostać przybita tylko na Karcie, która uprawnia do odbioru nagrody z tej samej kategorii Deseru.
e) Każda Karta zawiera miejsce na zebranie 9 pieczątek.
i) Uzupełnione wszystkimi pieczątkami MNIAMI ICE CREAM Karty należy dostarczyć do Wybranego punktu MNIAMI ICE CREAM, biorącego udział w programie lojalnościowym do dnia ogłoszonego jako jego zakończenie.
j) Pieczątki na karcie można uzyskać jedynie w Wybranym punkcie MNIAMI ICE CREAM
7. Nagrody
Aby otrzymać nagrodę w programie należy zebrać 9 pieczątek za zakup lodów rzemieślniczych lub świderków, na karcie uprawniającej Uczestnika do odbioru nagrody z tej samej kategorii oraz przekazać ją sprzedawcy w Puncie gastronomicznym MNIAMI ICE CREAM. Za uzyskanie: 9 pieczątek na karcie uprawniającej do odbioru nagrody w postaci lodów rzemieślniczych – Uczestnik może otrzymać produkt wskazany na Karcie zgodnie z załącznikiem nr. 1. Za uzyskanie: 9 pieczątek na karcie uprawniającej do odbioru nagrody w postaci świderka – Uczestnik może otrzymać produkt wskazany na Karcie zgodnie z załącznikiem nr. 1.
8. Odbiór nagród
1. Nagrody wydawane będą przez cały okres trwania programu lojalnościowego, zgodnie z punktem 4 niniejszego Regulaminu do dnia ogłoszonego jako jego zakończenie na podstawie ilości zdobytych pieczątek, po okazaniu Karty do zbierania pieczątek oraz po spełnieniu warunków określonych w niniejszym Regulaminie. W przypadku nie odebrania nagrody do czasu zakończenia programu uczestnik traci prawo do odbioru nagrody.
2. Uczestnikowi programu nie przysługuje prawo do zmiany nagrody na jej równowartość pieniężną.
3. Uczestnikowi programu nie przysługuje uprawnienie do zastrzegania szczególnych właściwości nagród.
9. Postanowienia końcowe
1. Deklarując wzięcie udziału w programie Uczestnik, wyraża zgodę i akceptuje zasady zawarte w niniejszym Regulaminie.
2. W sprawach nieujętych w niniejszym Regulaminie, jak również zapisach Regulaminu budzących wątpliwości rozstrzygać będzie Organizator.
3. Wszystkie materiały promocyjne dotyczące programu lojalnościowego mają jedynie charakter informacyjny. Wiążącą moc prawną mają jedynie postanowienia niniejszego Regulaminu.
4. Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany Regulaminu w trakcie obowiązywania Akcji promocyjnej oraz skrócenia Akcji lub jej odwołania, z zastrzeżeniem, że uprawnienia nabyte na podstawie Regulaminu w dotychczasowej treści będą w pełni respektowane.
5. Zmiana Regulaminu będzie komunikowana na stronie internetowej Organizatora: franczyzaicecream.pl.
6. Wszelkie reklamacje dotyczące sposobu przeprowadzenia Akcji promocyjnej Klienci mogą zgłaszać na piśmie, listem poleconym na adres siedziby Organizatora z dopiskiem „Dział Sprzedaży i Marketingu”, w okresie trwania programu oraz po jego zakończeniu, nie później niż w terminie 14 dni od dnia ogłoszonego jako jego zakończenie.
7. O zachowaniu terminu do wniesienia reklamacji decyduje data stempla pocztowego, oznaczającego datę nadania listu poleconego (z reklamacją) w polskiej placówce pocztowej.
8. Reklamacje rozpatrywane będą przez Organizatora w terminie 30 dni od daty wpłynięcia reklamacji. W przypadku, gdy rozpatrzenie złożonej reklamacji przez uczestnika będzie wymagać od Organizatora podjęcia dodatkowych czynności, czas na jej załatwienie może ulec stosownemu przedłużeniu.
9. W przypadku, gdy w wyniku rozpatrzenia reklamacji przez Organizatora, roszczenia Klienta nie zostały uwzględnione, Klient może dochodzić swoich roszeń przed właściwym sądem powszechnym.